چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
حجت‌الاسلام رحیم رحیمی نیک

حوزه/معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح میثاق طلبگی شش روزه در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام حسین (ع) دهنو کمیته امداد این استان خبر داد.

حجت الاسلام رحیم رحیمی نیک معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در محل برگزاری اردوی میثاق طلبگی طلاب جدید الورود این استان گفت: طرح «میثاق طلبگی» برای داوطلبینِ ورود به حوزه از دوشنبه ۱۶ تیرماه در محل اردوگاه تفریحی،فرهنگی و تربیتی امام حسین(ع)دهنو کمیته امداد آغاز و به مدت ۶ روز ادامه داشت.

حجت‌الاسلام رحیمی نیک با اشاره به مربیان دوره میثاق طلبگی افزود: در این دوره علاوه بر مدیر حوزه علمیه استان مدیران مدرسه‌های علمیه به همراه دو نفر از اساتید همان مدارس علمیه حضور داشتند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه تصریح کرد: برگزاری همه این‌ برنامه‌ها بدین جهت است که در واقع آگاهی‌ها و راهنمایی‌های لازم را که یک طلبه باید داشته باشد، تا در حوزه ادامه تحصیل بدهد و برای جامعه مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان دوره طلاب با خواندن میثاق نامه، با خدای سبحان و امام زمان ارواحنافداه پیمان می بندند که در راه کسب دانش و فضیلت، عمل به آموزه های دین، تبلیغ و نشر احکام الهی و دفاع از کیان اسلام و انقلاب تا آخرین نفس بکوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha